En historia om att rida bil.

Jag har sagt det innan, och jag säger det igen: jag älskar när ni delar med er! Bloggen blir så mycket mer levande av alla era härliga kommentarer och anekdoter.

Anonym:
Jag brukar göra ”halvhalter” när jag kör, och om bilen inte reagerar på ett bra sätt första gången jag gör något på ett vänligt sätt så säger jag till den ”på skarpen” nästa gång. T ex om jag vrider lagom mycket på ratten i en sväng men den ändå inte svänger så mycket som den borde så svänger jag till rejält så att jag är säker på att den lyssnar. ^^,

Kommentera

