Svar på kommentar.

Karin Linderson:
vad har ni för sadlar till era hästar?

Frida svarar: Jag har en Wintec cair allround till Betty. Det är perfekt att ha en sadel med utbytbart koppjärn nu när hon är unghäst och fortfarande växer och förändras mycket i kroppen. Jag föredrar lädersadlar, men jag ville inte köpa en dyr sadel till henne då jag hellre lägger de pengarna när hon är vuxen.

Mikaela svarar
: Jag har en Wintec cair hopp till Herkules, med utbankat koppjärn för att passa hans breda rygg. Till Spirit har jag en handsydd ranchwesternsadel.

Kommentera

