Fix och trix.

Det är minsann inte helt arbetsfritt att flytta bloggen från blogg.se till wordpress!

Jag är äntligen färdig med att flytta in de nästan 700 inläggen till rätt kategorier. Vi lyckades lista ut hur vi skulle göra för att lägga till fler författare så det är också fixat. Även om ni det står vem som har skrivit inlägget under rubriken kommer vi att behålla våra signaturer. Det blir lite trevligare med dem.

Nu ska jag bara flytta över alla halvfärdiga utkast från blogg.se och sen tror jag faktiskt att flytten är helt klar. Det första intrycket av WordPress är att det är väldigt mycket bättre och dessutom med väldigt smidiga funktioner som saknades på blogg.se.

Det enda som är tråkigt är att alla era gamla kommentarer lämnas kvar på blogg.se. Jag tror dock att vi snabbt kommer att ha kompenserat för dem med nya.

Jag hoppas att ni kommer att trivas lika bra som vi gör här på vår nya adress!

0 thoughts on “Fix och trix.

    1. Mikaela

      Headern på just den här designen går inte att byta, så i så fall måste vi byta hela designen, och som det är nu har vi inte hittat någon vi tycker bättre om än just den vi har.

      Svara

Kommentera

