Hästfri period.

Idag är det dags för skolstart för min del. Den här terminen är den sista innan jag får min beteendevetarexamen. Jag hade helst av allt varit hemma med Betty i några veckor till, men plikten kallar. För varje termin som har gått sen jag skaffade henne har det bara blivit svårare och svårare att lämna henne hemma och åka till Lund för studier. Under hösten har jag spenderat på tok för mycket tid i stallet och alldeles för få timmar med näsan i böckerna. Som tur är klarade jag kursen ändå, men jag tror inte att jag kan lita på turen när jag ska skriva kandidatuppsats nu i vår.

Är det något speciellt ni vill läsa om nu när jag inte kan uppdatera er om vad jag och Betty tränar på? Alla tips mottages tacksamt.

 

Kommentera

