Livet i Lund.

Sedan jag flyttade tillbaka till Lund igen igår har jag inte blivit lämnad ensam. Min kombos katt Julia har varit som ett plåster på mig och fortfarande ligger hon jämte mig. Alexandra, som jag delar lägenhet med och som är kattens ägare, är i Egypten så Julia har varit ensam mycket den senaste tiden.

Jag tycker personligen att det är galet mysigt att ha en kissekatt spinnandes jämte en, så jag klagar absolut inte på att hon inte lämnar mig med blicken. Det är skönt att ha någon form av pälsboll även här i Lund. Jag är ju hästlös i några dagar till innan jag åker hem till Näsum och Bettybetty igen.

Kommentera

