Robot Unicorn Attack.

Ni kanske någon gång har frågat er själva vad en sån som jag gör när jag har tid över. Jag kan berätta för er att ett ytterst beroendeframkallande litet spel som heter Robot Unicorn Attack är en av många saker jag ägnar min tid åt.

Spelet är egentligen perfekt. Regnbågar, delfiner, gigantiska stjärnor och små feer i kombination med den tuffa robotvarianten av enhörning är totalt oemotståndligt. Bakgrundsmusiken är paralyserande och tvingar snarare än uppmanar till allsång.

Tror ni mig inte?
Prova själva HÄR, och återkom med en kommentar när ni har lyckats slita er från spelandet.

0 thoughts on “Robot Unicorn Attack.

  1. Mia

    Det finns till andoid mobiler också. Fast det heter unicorn dash men går ut på samma sak.
    Måste dock hålla med om att det är riktigt beroendeframkallande.

    Svara
  2. Elin H

    Haha det är jätte kul! Du har verkligen lyckats beskriva musiken bra! xP Har oxå mobil spelet men där finns inte den braiga musiken vilket är synd 😉

    Svara
  3. Marie

    Det verkar inte riktigt funka för mig annars så vette tusan..
    Vad ska hända när man trycker på z respektive x?

    Första hoppet hoppar den själv sen när jag kommer till nästa och trycker för kung å fosterland så händer det ingeting… 😦

    Svara
    1. Frida

      Men nej, så dumt
      När du trycker på z ska han hoppa och när du trycker på x blir han till någon form av superenhörning som spränger stjärnor.

      Prova sätta muspekaren mitt i spelet och trycka med vänster musknapp en gång. Det kan vara så att du har det i bakgrunden, så att säga, och därför reagerar inte spelet när du trycker.

      Svara

Kommentera

