Hur veckans träning blev.

Tyvärr hade jag missat att jag hade så mycket föreläsningar och övningar i skolan den här veckan. Jag kan lova er att hästsuget är enormt just nu och att jag längtar hem precis hela tiden. Som tur är går tiden även fort i Lund så snart är det dags att åka hem och klappa häst igen.

Den här veckan såg det ut såhär:

Måndag: Skogstur. Det är dags att komma igång med konditions- och styrketräning så vi begav oss till en av de brantaste backarna i skogen där vi galopperade upp och skrittade ner tills Betty var riktigt trött. På väg ut i skogen märkte jag av hennes hemlängtan, men när vi var på väg hem var hon för trött för att bråka och skrittade lugnt och fint.
Tisdag-söndag: Vila. Hur pigg tror ni att Betty kommer att vara när jag väl kommer hem?

 

Kommentera

