Baklängeshoppning.

Betty blev lite skeptisk mot det ena hindret under gårdagens hoppning, så jag tänkte skritta fram till det och låta henne titta på det. Betty är helt på det klara med meningen med hinder, så hon valde helt enkelt att lösa situationen på det sätt jag har lärt henne – att hoppa över. Dessvärre var jag inte det minsta beredd på skuttet, så jag fick vackert ta emot luftfärden.

Det här kan vara en av mina löjligaste avramlingar, men jag bjuder på den. Varje gång jag ser klippet skrattar jag för mig själv, så det är inte mer än rätt att jag delar med mig.

0 thoughts on “Baklängeshoppning.

    1. Frida

      Kanske den löjligaste avramlingen jag någonsin gjort, men det får man bjuda på. Det ser ju alltid så förbaskat roligt ut när folk ramlar av. 😉

      Svara
    1. Frida

      Det får man allt göra när man trillar av såhär snopet 😉
      Jaa, eller hur. Oftast gör man ju inte det när man ramlar av från i princip stillastående 😉

      Svara

Kommentera

