Era avramlingar.

Jag tänkte att jag presenterar era avramlingar i separata inlägg. På så vis blir det inte så mycket text och varje liten anekdot får mer uppmärksamhet. De är allihop galet roliga, så det är de minsann värda!

Emme bloggar på tellalover.blogg.se. Hon beskriver sin roligaste avramling såhär:

Min senaste gång var väldigt rolig! x)
Vi red ute i hagen och hoppade lite barbacka i snön under sportlovet! Super kul, mina kompisar åker av två gånger var och då retas jag lite med dem såklart. Sen så hoppar jag ena hindret och efter det så snubblar hästen jag red på, då jag kom i obalans och hon snubblade en gång till så släppte jag och körde huvudet först ner i snön. Hästen fortsatte och hoppade nästa hinder vilket fick mig att asgarva och körde ned ansiktet i snön igen (a’)

Kan ju lägga till att mamma var mycket stolt över en vacker bildserie på detta x)

De där bilderna får du väldigt gärna maila till speakinghorse@hotmail.com så kan vi få oss ytterligare ett gott skratt av din avramling. 😉

0 thoughts on “Era avramlingar.

Kommentera

