Era avramlingar.

Jag tänkte att jag presenterar era avramlingar i separata inlägg. På så vis blir det inte så mycket text och varje liten anekdot får mer uppmärksamhet. De är allihop galet roliga, så det är de minsann värda!

Hanna bloggar på livetsomstalltjej.blogg.se. Hon beskriver sin roligaste avramling såhär:

Första gången jag skulle rida min ponny hemma efter att vi hade köpt henne, skulle jag hoppa ett minihinder på ca 40 cm. Då sprang hon åt sidan och jag ramlade av, det var så himla klantigt av mig men jag skrattade jättemycket! Mamma fick det faktist på film, och ni får jättegärna lägga upp den på eran blogg om ni vill ^^

0 thoughts on “Era avramlingar.

  1. Johanna

    Haha, det är ganska pinsamt när man trillar av i såna simpla situationer 🙂 Jag vet en gång när jag red barbacka, skulle jag vända min ponny i skritt. Haha, inget speciellt hände men ändå gled jag av ner på marken x) Råga på allt hamnade jag på en sten haha 🙂

    Svara

Kommentera

