Veckans blogg.

Veckans blogg kommer från Emelie och hon beskriver den såhär:

Min blogg heter emelie.thoernberg.se

Men handlar inte om hästar (hoppas inte det är ett krav) utan jag skriver texter för att inspirera människor att tro på sig själva.
Jag har själv gått igenom en del och vet hur mycket man behöver höra från andra att man duger. Det är det jag vill lära folk, att se själva hur bra de är.
Då jag inte har tillgång till att se min läsar statistik så är jag egentligen inte ute efter fler läsare, jag vill nå ut till fler människor med mitt budskap, så att fler människor vågar släppa taget om dagens strikta ideal.

 

Ni vet väl att ni också kan skicka in failbilder, foton och beskrivningar av era bloggar eller hästar/ponnier?
Mailadressen är speakinghorse@hotmail.com

Kommentera

