Veckans träning.

Den här veckan har jag knappt hunnit tänka på, så det får bli en extremt provisorisk planering. Det återstår att se om jag håller mig till den överhuvudtaget.

Måndag: Tävling i Mörrum. Vi är anmälda till 30 och 40 cm. Det blir Bettys första tävling någonsin.
Tisdag och onsdag: Vila.
Torsdag: Hoppning i paddocken hemma. Vad och hur får jag fundera på i veckan.
Fredag: Paddockarbete och liten uteritt för att jobba vidare på Bettys hemlängtan.
Lördag: Jag tror att vi ska satsa på uteritt.
Söndag: Uteritt igen och mer träning på att Betty ska hålla sig på banan även i skogen.

Kommentera

