Liten hoppfilm från igår.

Även igår filmade jag lite under hoppningen. Jag tycker att det är ett väldigt bra sätt att i efterhand kunna analysera ridpasset och se hur det faktiskt såg ut. Som ni ser var det inget avancerat arbete, men det krävde ändå en hel del både av mig och av Betty. Under de första gångerna vi kom på linjen lät jag bara henne gå på och lösa det på egen hand. Jag är väldigt stolt över att hon lyckades ta  de där 15 meterna mellan hindren på tre galoppsprång. Det är minsann riktig storhästgalopp det!

Tycker ni att det är roligt med de här små klippen trots att kvaliteten inte är den bästa?

0 thoughts on “Liten hoppfilm från igår.

Kommentera

