För ett år sedan…

… hade jag och Betty en riktig mysdag. När jag kom till hagen låg hon och sov. Jag satte mig jämte henne, kliade henne och berättade hur mycket jag älskar henne. Efter ett tag började hon röra på sig. Hon ville lägga sig ner på sidan, men jag satt i vägen. Jag flyttade på mig och hon damp ner i backen. I hela 45 minuter satt jag och kliade henne innan jag reste mig upp och gick därifrån. Jag hade inte hjärta att väcka henne. Efter en liten stund reste även hon sig upp och följde efter mig.

Visst är hon läcker? 😉

0 thoughts on “För ett år sedan…

Kommentera

