Måndag.

Idag har det varit en sådan dag då jag varit trött och sliten. Jag såg inte ett dugg fram emot att jobba 07.00-19.00 och när jag vaknade imorse ville jag helst av allt bara dra täcket över huvudet igen. Jag har känt mig irriterad på precis alla och frustrerad över allting, utan någon egentlig anledning.

Jag hade egentligen tänkt att jag skulle köra till stallet efter jobbet, men det är inte rättvist mot varken mig själv eller Betty. Istället tog jag ansvar för mitt humör och körde upp till boxningsklubben. Väl där blev det ett konditionspass med mycket säckboxning. Efter det hade jag taggat ner.

Förlåt, världen. Imorgon ska jag vara snäll.

Kommentera

