Gott nytt år!

Gott nytt år, allihop!
Jag hoppas att ni hade en trevlig nyårsafton. Själv firade jag i Lund med Alexandra som jag bodde hos när jag pluggade och vänner till henne. Det var väldigt trevligt med trerätters, raketer, bubbel och massor av prat och skratt.

I söndags var det en sådan där typiskt seg dag. Jag och Alexandra hämtade mat på Max och vilade en stund på hennes soffa innan jag körde hem.

Redan på nyårsaftons morgon kände jag att en förkylning var på gång och nu har den brutit ut ordentligt. Jag har klarat mig igenom två långa arbetsdagar och som tur är väntar en ledig dag imorgon. Då ska jag försöka kurera mig och även hinna med Betty. Hon har vilat en vecka nu så det är helt klart hög tid att låta henne röra på sig, och dessutom dämpa det dåliga samvetet för att jag inte riktigt har hunnit med henne den senaste tiden.

Jag är inte mycket för nyårslöften och har inte avlagt något i år heller. Jag tror mer på att förändra det man vill när man vill det, inte för att en specifik dag har råkat passera.

Jag hoppas att allt är bra med er och att ni ser fram emot det nya året.

Kommentera

