Hektisk helg.

Den här helgen har minst sagt varit fullspäckad, precis som det brukar bli när jag är ledig. Jag och Betty har varit i Bräkne-Hoby både i lördags och igår för att träna inomhusterräng för fantastiska Magnus Gällerdal. Jag ska berätta mer om träningarna så småningom, men Betty har i alla fall skött sig alldeles förträffligt och det känns som att vi är i väldigt god fas inför utesäsongen.

I lördags körde jag hem från Bräkne-Hoby, lämnade av Betty, hoppade in i duschen, gjorde mig i ordning och körde sedan till Malmö med en av mina bästa vänner Anna. Vi skulle nämligen se Green Day i Malmö Arena. Jag lyssnar inte jättemycket på dem nu längre, jag har liksom glömt bort dem lite, men de var fantastiskt bra live. Många av låtarna är rena rama nostalgitrippen och sällskapet för kvällen kunde inte bli bättre.

i söndags blev det ytterligare en tidig uppstigning för att köra till stallet och därefter träna igen. När jag kom hem powernapade jag en stund innan jag drog iväg mig själv till boxningsklubben för att träna en snabbis.

Även om helgen har gått i 190 har det varit väldigt väl spenderad tid. När man jobbar varannan helg som jag gör gäller det att passa på att göra saker när man väl är ledig, även om det innebär att man får dra ner på vilan.

Jag hoppas att ni också har haft en bra helg!

Kommentera

