Hej.

Hej på er. Det var ett tag sedan. Jag har haft fullt upp den här veckan med jobb, boxningsträning och därefter en förkylning med framför allt halsont som kommit och gått, och därefter bestämt sig för att stanna. Igår tog jag ett övertidspass på jobbet då jag ändå inte hade något särskilt planerat och dessutom kände att jag inte skulle orka köra till stallet ändå. Idag har jag piggnat till lite, även om jag fortfarande inte är helt frisk.

Jag hade börjat hoppas på vår, men idag vräkte ny blötsnö ner från himlen igen. Trots att man vet att våren kommer och går flera gånger innan det faktiskt blir vår på riktigt vågar man hoppas efter varje gång den senaste snön har töat bort.

Idag var jag i stallet för att rasta mitt vilddjur efter att hon vilat i sex dagar. Frida sa att hon har motionerat en hel del på egen hand, framför allt genom att göra akrobatik ovan mark. Hon går i hagen bredvid en häst som heter Aiko och de två verkar tävla om vem som kan slå bakut högst, vända snabbast i luften och balansera längst på bakbenen. Det är ju tur att hon underhåller sin kropp även när jag inte hinner eller orkar.

Jag hoppas att det är bra med er och att ni har haft en bra helg. Vi hörs snart igen.

För tre respektive två år sedan befann jag mig på något mer somriga platser.
Bilden visar Mauritius till vänster och Dominikanska Republiken till höger.

Kommentera

